Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощността на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    NightRider Моля те замълчи....
    Още в началото колегата е казал какъв е мотора.
    Аз коментирах случая за EDC16CF3, че ставаше въпрос за CF3 мотор
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Ако видя колата може и да го получа!

      Аааааа твоя съвет, "затапвай и ща са опрай"......

      Ми се струва, че не ти отива на "професията".

      Щот той човека няма време за диагностика за 20мин. ти ша го караш да реже ламарина да дупчи за тая тапа, да разглобява и сглобява и накрая ако не стане нищо......
      Мииии свършил си едно добро дело, дай да почнем от начало......

      Точно па на ЕВРО-3 и на 100% да е отворен турбинката ще си нагъчи и няма да има дерт с тръгването.
      ....

      ---------- Post added at 07:33 ---------- Previous post was at 07:31 ----------

      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      A така, мачкай като не мислят и не отбират
      Шъ ва замола да се скриете и двамата,след като въбще нямате представа как работи ЕГР-а на този мотор.Хората ви го казаха,ма вие продължавате,а някои от вас до онзи ден незнаеха как да си отворят предния капак,ма покрай Супермен станахте много велики всите Аз приключвам по темата,ще чакам колегата да даде отговор,за да ви натрия носовете

      П.С.Към Хаяско,какво значи думата нагъчи,че я няма в тълковния речник,и имаш ли представа кога ще нагъчи турбинката,може би към 3000 об.????????
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
        Точно па на ЕВРО-3 и на 100% да е отворен турбинката ще си нагъчи и няма да има дерт с тръгването.
        Ако егр е отворен на мах.и я накараш да трагне по нанагорно ще те черпя колкото искаш.[/QUOTE]

        Тръгва да.

        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Не ако я накара да тръгне, а ако я накара да запали въобще
        И пали да.

        Ся да не вземе да ми обяснявате, че вътре е чисто кат в аптека и всички дупки са зейнали....
        И да на 110-коньова Мареа при заяждащт соленоид на ЕГР-а и напразен ход е 100% отворен, при всичко почистено, колата си тръгва без газ, без проблем!
        Не е на същия мотор ма тая снимка намерих.
        Attached Files
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
          Ако егр е отворен на мах.и я накараш да трагне по нанагорно ще те черпя колкото искаш.
          Тръгва да.


          И пали да.

          Ся да не вземе да ми обяснявате, че вътре е чисто кат в аптека и всички дупки са зейнали....
          И да на 110-коньова Мареа при заяждащт соленоид на ЕГР-а и напразен ход е 100% отворен, при всичко почистено, колата си тръгва без газ, без проблем!
          Не е на същия мотор ма тая снимка намерих.
          Ти май не си разбрал/инче се ежиш де/,че на 110/116 коньовия мотор слагат около 4-5 модела на управление на ЕГР-а,при Фиат е едно,при Алфа съвсем друго
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            Ако егр е отворен на мах.и я накараш да трагне по нанагорно ще те черпя колкото искаш.
            Тръгва да.


            И пали да.

            Ся да не вземе да ми обяснявате, че вътре е чисто кат в аптека и всички дупки са зейнали....
            И да на 110-коньова Мареа при заяждащт соленоид на ЕГР-а и напразен ход е 100% отворен, при всичко почистено, колата си тръгва без газ, без проблем!
            Не е на същия мотор ма тая снимка намерих.[/QUOTE]

            Тръгнал си срещу вятъра мой човек. Трудно се се стига така.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Ти май не си разбрал/инче се ежиш де/,че на 110/116 коньовия мотор слагат около 4-5 модела на управление на ЕГР-а,при Фиат е едно,при Алфа съвсем друго
              Верно.....
              Къ са набутах с тоааа Фият.....
              Земи да си купа една Алфа....


              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

              Тръгнал си срещу вятъра мой човек. Трудно се се стига така.
              Искаш нещо да споделиш или!!!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #52
                Когато се коментира в дадена тема точно дадена кола всякакви външни коментари не на място приличат много на оправдания или спам. Какво било станало на някои си Фиат е толкова несериозно колкото да не е Фиат ами например Шкода. Просто е излишно да се коментира.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #53
                  Е айде стига сега.
                  Виждал си карта на ЕГР от Фиат жтд110 и Алфа жтд115... ЕДЦ15ц7
                  За ЕДЦ16 няма въобще да коментирам - може би това имаш предвид?
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #54
                    Точно за едц15 говоря. ЕГР не е само карта на ЕГР-а Всъщност картата на ЕГР както я наричаш изобщо не е карта на ЕГР-а, и аз се сещам за поне още 5 карти свързани с ЕГР, но както и да е. Форума не е школо за диагностици още повече за мапери. Колегата да си провери ЕГР-а и ако не е там проблема ще помагаме нататък.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Е супер. Сега ще се замерваме с термини, дефиниции, още малко може и с адреси...
                      Много добре знаем и двамата,еку-то по какво главно се ориентира за работата на ЕГР и за какво е картата...
                      Може да ми кажеш на лично или на скайпа колко са големи разликите в управлението на ЕГР клапана на конкретните двигатели 110 и 115к.с. жтд.

                      По темата казах и по-горе че съм напълно съгласен с теб .
                      Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 01:57.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #56
                        Сори... не съм те разбрал.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Когато се коментира в дадена тема точно дадена кола всякакви външни коментари не на място приличат много на оправдания или спам. Какво било станало на някои си Фиат е толкова несериозно колкото да не е Фиат ами например Шкода. Просто е излишно да се коментира.
                          Точно този някой си Фиат има абсолютно същия ДВИГАТЕЛ като на Алфа 1.9 ЖТД 110-115к.с.

                          И аз лично няма ко да се оправдавам.
                          Просто се размислих колко ли кончета съм изгубил за дет още не съм си затапил ЕГР-а!!!

                          И по принцип не съм искал да се заяждам (ежа както казва Мъри) с никой!!!
                          Просто отговора "затапваш и готово" не ви отива!
                          Спокойно можеше да обясните с няколко изречения защо трябва да си затапим ЕГР-ите......

                          Предполагам, че повечето пишещи тук щяха да ви разберат и да останат доволни от наученото.....
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #58
                            Колеги тук от 4 страници по въпроса можеби ще се събере само една полезна по въпроса останалите 3 са само плюене,заяждане и мерене на п***те.моля да се отнасяме по отговорно за да има полза от форума и всичко това.

                            Comment

                            Working...
                            X